Re: Neostrada i SAGEM.

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 19:33:31 MET DST

Użytkownik "Rundes " <rundes.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:d7kq17$h5n$1@inews.gazeta.pl...
> Numery IP Neostrady (83.24.cos.cos) okazuje się, że są na indeksie!

Jak Harry Potter ??

> Byłem zalogowany do sieci z nr: 83.24.2.187. Na stronie jednego z WHOIS:.
> dokładnie na: http://www.whois.sc/rbl/?ip=83.24.2.187
> otrzymałem informację, że MÓJ NUMER IP jest na CZARNEJ LISCIE !

Wypnij kabelek, wepnij... IP Ci się zmieni.

> CO TO ZNACZY ? Może sie zdarzyć, że BĘDĄ KŁOPOTY w korzystaniu z usług
> na numerach IP Neostrady !

Już widać, ze nadużywasz niektórych znaków interpunkcyjnych.

> Bo dużo serwisów już położyło szlaban na te
> numeru i niewykluczone, że może się to rozszerzyć.
> Sam sobie zadaje pytanie?

Tak, zadajesz sobie pytanie...

> Czy jest to rezultat zaplanowanej polityki TPSA ?

Nie zapominaj o cyklistach i żydach.

> [...]
> Zainstalowałem promocyjny zastaw (w lutym), ładnie opakowany modem SAGEM.
> Szybkość transmisji zgodna z umową tak, że w tym miejscu nalezy pochwalić.
> Ale co dalej ? - po około tygodniu użyłem pierwszy raz adresu emailowego
> na xxx@neostrada.pl. Napisałem do pomocy technicznej, bo pragnąłem się
> czegoś tam dowiedzieć. Proszę zgadnąć jaki wynik ?
> Na następny dzień otrzymałem odpowiedź, abym zatelefonował sobie pod
> numer pomocy i to wszystko oraz równolegle z tym emailem otrzymałem
> drugi email z wirusem (jakiś trojan). Oczywiście zapobiegłem infekcji.

Zaraz... miałeś program antywirusowy, czy klawisz delete nacisnąłeś?

> W późniejszym czasie tak mniej więcej co miesiąc otrzymałem jeszcze dwa
> razy podobne emaile z wirusem na adres pocztowy Neostrady. Jeden z
> emaili był nawet sygnowany i podpisany eleganckim napisem: Microsoft
> Corporation ... Co jeszcze ?

Śmierdzi trollem. Szło Ci dobrze i tutaj widzać, że śmierdzi...

> Neostrada oferuje oprogramowanie antywirusowe.

Tak?

> Tutaj ciśnie mi się na usta aby dokonać oceny ?

...a mi trzęsie się łza na rzęsie

[...]
 Teraz po kilku miesiącach postrzegłem, że czasem (nie zawsze)
> klikanie z wycofaniem się albo na przykład na pasku zadań zwykłe
> przełączenie okna, też przeniesienie focusu na pole formularza, powoduje,
> że do mojego komputera w tej samej prawie chwili przychodzą jakieś
> (głównie z numerów 83.24... ) transmisje np do: KERNEL32, do DLL32 do
> EXPLORER itp (to można obejrzeć na logach firewalla) na różne porty. Z
> mojego komputera oficjalnym drogami nic nie wychodzi przynajmniej JA
> nie mam takiej rejestracji! ale w chwili kliknięcia coś przychodzi!
> Powstaje pytanie: skąd Ktoś wie, że JA klikam ?

To ten pyzaty okularnik, któremu wystarcza 640kB

> Na razie moge jedynie czynić wniosek, że te informacje musi przekazywac
> oprogramowanie modemu SAGEM "swoim przywatnym korytarzem"!.

Jesteśmy na poważnej liście - nazwijmy to "tunelem"

> Nie mam w tej
> chwili mozliwości technicznych tzn. nie mam drugiego komputeram aby
> wykonać jakieś bardziej precyzyjne elsperymenty w celu wyłapania "agenta
> inwigilacyjnego" ale jeśli Ktoś ma tutaj jakieś doświadczenia to bardzo
> jestem ich ciekaw.

Jak będziesz miał jakieś wyniki eksploracji, daj znać na listę.

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,