dluga historia z Netartem :)

Autor: Cezary Celekiński <zolix_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 02:35:39 MET DST

mysql php (1:37)
heh dluga historia
mysql php (1:37)
ale po krotce to bylo tak
mysql php (1:37)
wyslalem mu fakture zeby zaplacil za przedluzenie domeny (netart)
mysql php (1:37)
termin byl do konca maja wiec ja odlozyl na polke
mysql php (1:38)
3.05 patrze i oczom nie wierze zmienil sie wlasciciel domeny
zolix (1:38)
norma ... dziś ludzie czsu nie maja
zolix (1:38)
75 dni mają na blokade domeny i wyjaśnienie
mysql php (1:39)
fakture wyslalem mu na poczatku kwietnia
zolix (1:39)
nie kumam a 75 dni na blokade dali czy nie ?
mysql php (1:39)
sek w tym ze domenke podkupil mu dawny wspolnik
mysql php (1:39)
a ze mna ani z nim juz nei chca gadac bo nie jest strona
mysql php (1:39)
gosc stracil domene firmowa
mysql php (1:40)
jebany natart / nask
zolix (1:40)
o matko zaproponuj mu z inna końcówką domene
mysql php (1:40)
ma od jakiegos czasu
zolix (1:41)
http://www.alte.pl/
mysql php (1:41)
byl .pl ma com.pl
zolix (1:41)
tu masz dobry serwis
mysql php (1:41)
sek w tym ze podchodzi do teog bardzo ambicjonalnie
zolix (1:31)
co tak ślęczysz po nocy
mysql php (1:31)
a siedze browara pije
mysql php (1:31)
i se mysle jak zrobic balans na 2 laczach
zolix (1:31)
 wow to też sobie otworze
zolix (1:31)
prosta sprawa
zolix (1:32)
routery z dowma wyjściami na 2 Rj45
mysql php (1:32)
sama realizacja jest trywialan troche zaabwy w htb i po krzyku
zolix (1:32)
Ty robisz ze swej stronu i provider z drugiej
mysql php (1:32)
ale kombinuje ktory ruch puscic ktorym linkiem
mysql php (1:32)
mam 2 roznych providerow musze rozdzielic uslugi na poszczegolen lacza
zolix (1:33)
oo to widze troche zabawy
zolix (1:33)
to z 2 x routery z podwjnymi RJ45
mysql php (1:33)
wystarczy jeden
zolix (1:34)
ooo no prosze ale wiecej roboty z Twojej strony
mysql php (1:34)
tylko ze kernel bedzie mial wiecej pracy
zolix (1:34)
no to też
mysql php (1:34)
sam router nei podzieli mi ruchu miedzy dostawcow
zolix (1:34)
2 prockowa maszyna do tego
mysql php (1:34)
bedzie puszczal zaleznie od algorytmu routingu a nie to chce uzyskac
zolix (1:35)
2 procki 4 GB ramu i jest git
zolix (1:36)
uff a u nas spokój narazie .. nic sie nie dzieje oprócz zjebanego netartu i domen
mysql php (1:36)
a wez nic nie mow
zolix (1:36)
nigdy więcej nazwa,pl
mysql php (1:36)
osatnio jeden klient chcial mnie powiesic za jaja
zolix (1:37)
za co ?
zolix (1:37)
co sie stało ?
[...]
i chuj wyjebane
[...]
14085 admin na gg
mysql php (1:41)
poza tym probuje go zmusic zeby wystapil do sadu bo jawnie go wyruchali
mysql php (1:42)
skoro faktura miala termin do 28.05 to jak mogli 28.04 ja opierdolic ?
zolix (1:42)
To może też ale firma musi funkcjonować w międzyczasie
zolix (1:42)
nie mogli mja 75 na bana
zolix (1:43)
Przedluzenie domeny powinno zostac oplacone na 14 dni przed uplywem
terminu waznosci domeny, ten termin natomiast nie zostal dotrzymany,
domena wiec zostala usunieta ponad 30 dni temu a na domeny globalne jest
nakladana blokada prez rejestratora globalnego, nie prez nasz system,
ktora trwa do 75 dni i w tym okresie nie mozna domeny zglosic ponownie
do rejestracji, mozna to zrobic po tym okresie.

zolix (1:43)
to z netartu
zolix (1:44)
jesli chcesz to przesle Ci maila
mysql php (1:44)
podeslij
zolix (1:44)
e-mail jest dokumentem elektronicznym
mysql php (1:44)
moze uda sie jeszcze cos zrobic
zolix (1:44)
wiec masz czarno na białym
zolix (1:45)
podaj maila swego
zolix (1:45)
adminem tam jest Michal Koterba
zolix (1:46)
z nim gadaj to jest jeszcze Mądra osoba bo reszta to debile
mysql php (1:46)
Koterba ?
mysql php (1:46)
cos mnei mowi to nazwisko
zolix (1:46)
tak
zolix (1:47)
podaj mi swojego maila
mysql php (1:47)
,,,,,,,,,,,,,,
zolix (1:48)
możesz sie powołać na mego maila i że taka procedura w ich fir,oe kest stosowana
mysql php (1:48)
sprobuje cos zadzialac
zolix (1:48)
poszlo
mysql php (1:48)
bo mi sie oberwalo za to ze ktos wala wykrecil
mysql php (1:49)
jendo co dobre to ze poki co zmienil sie tylko wlascicel rozwiazanie nadal
jest an moj www
zolix (1:49)
kto upowazniony byl do tej domeny ?
mysql php (1:49)
tylko wlascicel firmy
zolix (1:49)
no to tylko on może odsprzedać ta domene
zolix (1:50)
jaka to domena ?
zolix (1:50)
sprawdze whois
mysql php (1:50)
carjet.pl <-- ta w dziwny sposob sprzedana
zolix (1:50)
przenies ta domene jak najszybciej bo maja burdel straszny
zolix (1:51)
w nazwa.pl ?
mysql php (1:51)
teraz juz w nasku
zolix (1:52)
 DOMENA nazwa domeny carjet.pl id abonenta nsk246055 (FIRMOWA)
serwery nazw ns1.serwery.pl.[85.128.128.10] ns2.serwery.pl.[85.128.129.10]
  utworzona 2003.06.05 ostatnia modyfikacja 2005.04.28 registrar
nask opcja brak opcji na nazwe domeny ABONENT firma FANJET
SERWIS SKUTERÓW WODNYCH ulica UL. TRAUGUTTA 84 miasto 80-299 GDAŃSK
   lokalizacja PL identyfikator nsk246055 telefon +48.583455814
 ostatnia modyfikacja 2005.05.07 registrar nask dane aktualne z dnia
  2005.06.01 Korzystając z wyszukiwarki Whois można uzyskać informacje na
temat rejestratora domeny, nazwy, adresu oraz danych kontaktowych właściciela
domeny, daty zarejestrowania i terminu wygaśnięcia domeny, nazw serwerów DNS
na które domena jest delegowana a także kontaktu administracyjnego dla domeny.
mysql php (1:52)
zgadza sie tak teraz wyglada
zolix (1:52)
ale nie jego ip ?
mysql php (1:53)
a powinno tak jak carjet.com.pl (z malymi bledami)
mysql php (1:53)
ip saq dawnego wlasciciela (mojego klienta)
zolix (1:54)
oki rozumem ze jest w NAsku
zolix (1:54)
moment regulamin nask
mysql php (1:55)
najgorsze ze dawny wspolnik ma wlasna firme w tej samej branzy i obawa jest ze
wstawi pod obcykany juz adres swoja stronke i przeciageni klientow
zolix (1:55)
http://www.dns.pl/cesja/index.html
zolix (1:56)
http://www.dns.pl/cesja/index.html#3
mysql php (1:56)
dlatego mowie ze to jakis wla jest bo doemna byla w netart
mysql php (1:56)
potem nagle wrocial do nask ale jzu z innym wlasciceielm
zolix (1:56)
no to wał jest straszny
zolix (1:57)
czy tak czy siak to 75 dni na blokade ma netart
mysql php (1:57)
ja sie domyslam jak to zrobil
zolix (1:57)
tak jak pisze
zolix (1:57)
jak /
mysql php (1:57)
jak byla spolka to domena byla w nasku
zolix (1:58)
i ?
mysql php (1:58)
jak sie wspolnicy rozeszli to klient przeniosl ja do netartu
mysql php (1:58)
gosc ktory wczesniej obslugiwal tego typa sie wqrwil ze zmienil sie uklad i
dal znac dawnemu wspolnikowi
mysql php (1:59)
a ten pewnie poszedl do nasku posluzyl sie dawnym wpisem do krsu i przeniosl
ja an siebie
zolix (1:59)
hmm ale dalej tak nie mogl zrobić z uwagi na 75 dni blokady przez netart
zolix (1:59)
chyba ze netart nie zablokowal tej domeny
zolix (2:00)
czy tak czy owak wina netartu
mysql php (2:00)
no i tu jest najwiekszy problem
mysql php (2:00)
nie jestem w stanie tego ustalic
zolix (2:00)
wyslalem Ci email
zolix (2:00)
i jest tam napisane jak wół od kiedy i od kiedy blokują
zolix (2:01)
wrazie czego zadzwon do dzialu technicznego netartu i poprosc Michala Koterbe
mysle że Ci cos wyjaśni to najstarszy z netadminów
mysql php (2:01)
no ale w jakis sposob gosc zdobyl ta domenke
zolix (2:02)
pierw należy wyjaśnić kwestje w jaki sposób .. ! i czy zgodnie z zachowaniem
75 dni na blokade
zolix (2:02)
a potem można podjemować działania
zolix (2:03)
pisać do netartu odwołanie to pierwsza forma
zolix (2:03)
a druga odrazu złozyć wniosek do sądu
mysql php (2:03)
sprobuje to jakos wyjasnic - moze sie uda
mysql php (2:03)
aczkolwiek juz klienta przywyczailem do mysli ze moze sie z ta domena pozegnac
zolix (2:03)
i podliczyć straty firmy z uwagi na brak domeny
zolix (2:04)
no ale firma traci na tym .. i to sporo
mysql php (2:04)
ano sporo
zolix (2:04)
kontakty .. maile korespondencja tp ich www logo informacje itp
zolix (2:05)
to jest poprostu nie dopuszczalne
zolix (2:05)
może wystąpić do netartu o odszkodowanie i to nie małe
zolix (2:06)
jeżeli procedury ich sie zjebały ... i nie zachowali odpowiednich dat itp
zolix (2:06)
ostatnio napisalem w usnecie.gazeta.pl i ich obsmarowalem
zolix (2:07)
to jedne kolo przyczepil sie że uzylem slowa deliberowac i ze nie znalazl w
slowniku polskim
zolix (2:07)
co za gosc
zolix (2:07)

mysql php (2:08)
jakis cymbal
zolix (2:08)
odpisalem mu ze to z laciny dleiberate dyskutowac :
zolix (2:08)
same barany na tych usnetowych listach no bez kitu
zolix (2:09)
nastepny mi pisal czego nie rozumem ze mi przysylali ciagle spam i nie
odpowidali na moje pytania
zolix (2:10)
ja zadaje pytanie czemu domena byla wlaczona i jest wylaczona a oni ze zostala
zablokowana w miedzynarodowym bla bla bla
zolix (2:10)
a to pisali wczesniej
zolix (2:10)
tylko ze koterba ja odblokowal
zolix (2:10)
ale pani od sprzedarzy domen sie poczula urazona
mysql php (2:11)
to jzu jej problem
mysql php (2:11)
jak sie ma zylke zamist mozgu to tak bywa
zolix (2:11)
napisalem jej ze w uzgodnieniu z adminem a ona odpisuje ze admin nie nalezy do
dzialu domen tylko do dzialu technicznego
zolix (2:12)
Mówie Ci zle sie dzieje w Netarcie pogubili sie
mysql php (2:12)
tak chyab cos ich przeroslo
zolix (2:13)
kumpel wczoraj zaczol wycosfywac domeny bo sie wkurwil na maxa gdy zadzwnil o
14:50 i rozmawia z jakism adminem
zolix (2:13)
a on tekst do niego prosze zadwonic jutro o 15:00 do dzialu domen
zolix (2:13)
on sie pyta czy z adminem rozmawia prosze zadzwonic jutro do dzialu domen
zolix (2:14)
i jak automatyczna sekretarka
zolix (2:14)
to wycofal 6 domen od nich i przy 5 tej dzwonili do niego czy nie jest
zadowolony z ich uslug ... powiedzial im z jakich uslug ? chyba pogrzebowe
mozecie swiadczyc
mysql php (2:15)

zolix (2:16)
a jak masz doemny zaplacone to mozesz je przeniesc bezplatnie do
http://www.alte.pl/
mysql php (2:16)
btw: znasz moze gdzies jakis whois ktory pozwolil by szukac po wlascicielu ?
zolix (2:17)
hmm
zolix (2:17)
no nie jezeli zastrzegl sobie to nie aprawdz na ww.alte.pl
zolix (2:17)
moze u nich
mysql php (2:18)
bardzo mi sie podoba
mysql php (2:18)
wlascicielem domey fanjet.pl jest z kolei firma biall-net
mysql php (2:18)
i hostuje ja netart
zolix (2:19)
no widzisz
zolix (2:19)
he he
mysql php (2:19)
bardzo fajnie
zolix (2:19)
naprawde fajne rozwiazania maja adina na gg wiec spox
mysql php (2:19)
jakos mam wrazenie e to sa bledy jakiegos jebanego systemu gdzie sie indeksy w
bazie posypaly
mysql php (2:19)
i teraz jest taki burdel
zolix (2:20)
w netarcie ?
mysql php (2:20)
yhm
zolix (2:20)
bardzo moliwe
zolix (2:20)
wysłałem potwierdzenia Tadka,
nie rozmawiałem z nimi bo mam zapierdziel w robocie,
w moim panelu nadal widnieje jaka domena usunięta i nic z nią nie mogę zrobić

Cezar wrote:
co jest z ta domena sopot-przylesie.net ? ? co sie dzieje ? zalatwiles cos z
systemem ?
zolix (2:21)
kuźwa... ofiary własnego systemu normalnie z nich są...
w moim panelu domena jest na liście "domeny usuniete"
i w ogóle nie mogę tego ani edytować ani nic...
żadnego statusu tam nie mogę zmienić,nie ma takich opcji

pozdr
robert
zolix (2:21)
heheh
mysql php (2:22)
no coz tak bywa jak sie jacys lamerzy za budowe powaznych systemow biora
mysql php (2:22)
ale co zrobic mam znajomego an zie, gosc jest zielony w projektowaniu systemow
a pisze dla powaznych firm
mysql php (2:22)
"powaznych"
mysql php (2:22)
a potem sie indeksy pierdola
mysql php (2:23)
i inne cuda dzieja
mysql php (2:23)
ale co tam chca miec tanio to maja
zolix (2:23)
he he co za jaja a specjalisci na zachodzie sie bujaja
zolix (2:23)
albo maja w D ich firmy bo placa za malo
mysql php (2:24)
hiehie fajnie Ci pani napisala
mysql php (2:25)
faxu eni honruaj za to maial tak
mysql php (2:25)
chociaz mail jet latwiej podrobic niz faks a ten drugi dziala na prawach kopii
zolix (2:25)
no niestety specjalistka z netartu