Re: Domeny Nazwa pl netart.pl

Autor: Cezary Celekiński <zolix_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 01:23:45 MET DST

Ciacho <ciacho@ciacho.pl> napisał(a):

> zolix [zolix@WYTNIJ.gazeta.pl]

> Współczuje w takim razie użytkownikom tej sieci.

Nie masz co współczuć są zadowoleni z tego jak sieć chodzi i to jest jedna z
lepszych sieci w trójmieście.

> Nie Oni tylko globalny rejestrator.
Naiwny naiwny jak dziecko we mgle ... artnet nzawa.pl właczyli tą domene i
chodziła przez 2 dni :) żeby było śmieszniej to nie przyznają sie do tego .. a
właczył to ich admin Michał Koterba,który chyba się zna na domenach, czy może
się mylę ?

> Z tego co wiem, to w Polsce wysłanie czegokolwiem faksem nie jest
> dokumentem. Dokumenty posyła sie poczta zwykłą, faks może być conajwyżej
> 'informacyjny'.
 ok ale informację otrzymali ... i wiedzieli że pieniądze otrzynją mieli
kontakt emailowy oraz telefoniczny ... mogli nas powiadaomić i powiedzć krok
po kroku jak przjść przez ich rejestracje w końcu biorą kase za swoje usługi

> Pewnie firma się nazywała "Zosia Marysia" a pieczątka na "Genowefa
> Pigwa"?
Nie Zosaia marysia A firma sie nazwywa Energotech

> Wylali Ci spam? Wow... Też chciałbym aby ktoś mi wylał spam... Zwłaszcza
> w taką pogodę. Powiedz jak mogą mi to zrobić? :) Nawet chętnie odkupie
> od Ciebie ten przepis.
>
> Jeżeli miałeś na myśli, że Tobie wysłali spam, to przegladnij tą pocztę
> czy tam czasem nie ma informacji _DO KIEDY NALEŻY OPŁACIĆ DOMENĘ_ oraz
> na jaki rachunek?
Owszem jest ale Chcieliśmy dostać fakture na nową firmę czy to takie trudne do
zrozumienia ?

> [...]
>
> Tak, ja mam dobre rozwiązanie Twojego problemu. Przy swoim komputerze
> masz taki kabelek, zapewne zakończony koncówka typu RJ45 (ewentualnie
> mniejsza telefoniczna, lub USB do modemu NEO), wyrwij ten kabel ze
> swojego komputera i nigdy więcej nie korzystaj z tego całego interneta.
> Przecież tam tylko Sodoma i Gomora.. I nie zapomnij, że tam same treści
> pornograficzne są... O pedofilach i innych zboczeńcach to nie wspomne..

> Przy Twoim sposobie pisania, to nawet więcej, bo pewnie trzeba będzie
> zatrudnić Naczelnego Głupka który ewentualnie zrozumiałby sens Twoich

Troszkę przesadzasz a na Głupka to kto inny wyszedł

> Wpłacającego? Gdybyś(cie) wpłacili pięniądze nie byłoby problemu.

> Jak wyżej.

> Deliberować... Może miałeś na myśli 'kalibrować'? Kurcze, żaden ze
> słowników nie potrafi mi powiedzieć co oznacza to słowo.

Szkoda że nie znasz podstaw nawet prostej Łaciny
deliberować rozmyślać, rozważać; roztrząsać, debatować.

Etym. - łac. deliberare 'rozważać; zastanawiać się'; zob. de-; libra.

To Ci przetłumaczę
Cogito, ergo sum - myślę, więc jestem