Re: Domeny Nazwa pl netart.pl

Autor: Ciacho <ciacho_at_ciacho.pl>
Data: Mon 30 May 2005 - 17:19:42 MET DST

        zolix [zolix@WYTNIJ.gazeta.pl]
  na: pl.internet.polip napisał/ła:

> Jestem Administratorem sieci Sopot-przylesie.net kiedys wzielismy domene od

Współczuje w takim razie użytkownikom tej sieci.

> działalność i poninformował nas o tym włącznie z Włascicielem wystosowalismy
> pismo do netartu w marcu br ... W kwietniu 14 kwietnia odpisali nam że termin
> się skończył i że blokują domene w światowych DNS ach do 75 dni ( na

Nie Oni tylko globalny rejestrator.

> wyjaśnienie penwie jest taki okres) Net art twierdzil wpierw ze nie ma
> odpowiednich dokumentów które wysłalismy wcześniej faksem .. okazuje się że

Z tego co wiem, to w Polsce wysłanie czegokolwiem faksem nie jest
dokumentem. Dokumenty posyła sie poczta zwykłą, faks może być conajwyżej
'informacyjny'.

> trzeba podpisać własnoręcznie cesje zrzeczenia sie na kogoś innego ... po tym
> fakcie wysłalismy z pieczatkami im pisma jak powinnyc być przyczeplil się do
> pieczątek ... dalej pisaliśmy co mamy zrobić co innego mogą nam polecic itp

Pewnie firma się nazywała "Zosia Marysia" a pieczątka na "Genowefa
Pigwa"?

> napisali że mozna reklamować nasz kolega stwierdził ze to zalatwi z adminem
> tej firmy załatwił pieniadze poszły domena pokazała sie w jego panelu po czym
> zgasła dziś w poniedziałek Net art dalej sie upiera ze zablokowal ja na
> swiatowych dnsach i tyle .. powiem szczeze to nie jest firma .. Ciagle wylali
> mi spam bez odpowiedzi kontkertnych na konkretne pytania ..

Wylali Ci spam? Wow... Też chciałbym aby ktoś mi wylał spam... Zwłaszcza
w taką pogodę. Powiedz jak mogą mi to zrobić? :) Nawet chętnie odkupie
od Ciebie ten przepis.

Jeżeli miałeś na myśli, że Tobie wysłali spam, to przegladnij tą pocztę
czy tam czasem nie ma informacji _DO KIEDY NALEŻY OPŁACIĆ DOMENĘ_ oraz
na jaki rachunek?

> "Przykro mi, ale nie ma mozliwosci przedluzenia domeny, gdyz mozna wykonac
> przedluzenie najpozniej do 30 dni od daty wygasniecia. Firma Vivid byla
> informowana o tym. Jesli Pan Michal udzielil Panstwu takiej informacji,
> wynika to tylko z faktu, iz jest on pracownikiem Dzialu Technicznego, a nie
> dzialu Rejestracji domen.

Czego nie rozumiesz w tym cytacie?

> "Nie ma mozliwosci, aby domena w dniu wczorajszym dzialala, gdyz od 14 maja
> jest delegowana na serwery DNS Rejestratora Globalnego domeny. Firma NetArt
> nie zawinila w zaden sposob. Zostala do platnika przeslana faktura proforma,
> jak rowniez zostal trzykrotnie poinformowany mailem o tym, ze przedluzenie
> okresu waznosci domeny nie zostalo oplacone."

Nic tylko czytać maile ze zrozumieniem...

> Ja moge wszystko zrozumieć ale klient w tym kraju nie ma żadnych praw jak to

Swoją głupotę też? Wow, to może udaj sie do Księgi Rekordów Guinnessa,
bo to zasługuje na nagrodę.

> widać ... Firma ta nie poleciła mi żadnego innego rozwiązania kiedyś

Tak, ja mam dobre rozwiązanie Twojego problemu. Przy swoim komputerze
masz taki kabelek, zapewne zakończony koncówka typu RJ45 (ewentualnie
mniejsza telefoniczna, lub USB do modemu NEO), wyrwij ten kabel ze
swojego komputera i nigdy więcej nie korzystaj z tego całego interneta.
Przecież tam tylko Sodoma i Gomora.. I nie zapomnij, że tam same treści
pornograficzne są... O pedofilach i innych zboczeńcach to nie wspomne..

> wspomnieli o odwołaniu ale 75 mija niedługo a z odwoływaniem się to zajmie
> przy ich polityce nastepne 75 dni jak nie więcej .. nie polecili mi innch

Przy Twoim sposobie pisania, to nawet więcej, bo pewnie trzeba będzie
zatrudnić Naczelnego Głupka który ewentualnie zrozumiałby sens Twoich
wiadomości.

> rozwiązań. I są naprawde beszczelini wobec wpłacającego klienta ..

Wpłacającego? Gdybyś(cie) wpłacili pięniądze nie byłoby problemu.

> Zwracają pieniądze i nie wykonują usługi .. pisząc przykro nam.

Jak wyżej.

> Nie polecam netartu ani nazwy.pl choćbyście 10 czy 20 zl mniej mieli zapłacić
> warto skorzystać z innych usług .. a nie deliberować ..

Deliberować... Może miałeś na myśli 'kalibrować'? Kurcze, żaden ze
słowników nie potrafi mi powiedzieć co oznacza to słowo.

Na przyszłość polecam lekturę regulaminu
(http://nazwa.pl/regulamin.php?m=d&s=rej) szczególnie:
par IX pkt 3 i pkt 5
cały paragraf XIII
paragraf XIV pkt 1 i pkt 2

> pozdrawiam
> Zolix

Pozdrawiam,
Ciacho

--
.:      Email: ciacho@ciacho.pl >< JID: ciacho@jabber.org     :.
.: Ziemia nie jest bąkiem swobodnym - tu Himalaje, tam jakiś  :.