Domeny Nazwa pl netart.pl

Autor: zolix <zolix_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Mon 30 May 2005 - 16:31:42 MET DST

Jestem Administratorem sieci Sopot-przylesie.net kiedys wzielismy domene od
netartu i tu się problemy zaczeły ... wzioł ją mój kolega który prowadił swoją
działalnośc zrzutke zrobiliśmy i wzioł ja na firme później zawiesił
działalność i poninformował nas o tym włącznie z Włascicielem wystosowalismy
pismo do netartu w marcu br ... W kwietniu 14 kwietnia odpisali nam że termin
się skończył i że blokują domene w światowych DNS ach do 75 dni ( na
wyjaśnienie penwie jest taki okres) Net art twierdzil wpierw ze nie ma
odpowiednich dokumentów które wysłalismy wcześniej faksem .. okazuje się że
trzeba podpisać własnoręcznie cesje zrzeczenia sie na kogoś innego ... po tym
fakcie wysłalismy z pieczatkami im pisma jak powinnyc być przyczeplil się do
pieczątek ... dalej pisaliśmy co mamy zrobić co innego mogą nam polecic itp
napisali że mozna reklamować nasz kolega stwierdził ze to zalatwi z adminem
tej firmy załatwił pieniadze poszły domena pokazała sie w jego panelu po czym
zgasła dziś w poniedziałek Net art dalej sie upiera ze zablokowal ja na
swiatowych dnsach i tyle .. powiem szczeze to nie jest firma .. Ciagle wylali
mi spam bez odpowiedzi kontkertnych na konkretne pytania ..

"Przykro mi, ale nie ma mozliwosci przedluzenia domeny, gdyz mozna wykonac
przedluzenie najpozniej do 30 dni od daty wygasniecia. Firma Vivid byla
informowana o tym. Jesli Pan Michal udzielil Panstwu takiej informacji,
wynika to tylko z faktu, iz jest on pracownikiem Dzialu Technicznego, a nie
dzialu Rejestracji domen.

Serdecznie pozdrawiam, życząc miłego dnia
Katarzyna Sekunda "

"Nie ma mozliwosci, aby domena w dniu wczorajszym dzialala, gdyz od 14 maja
jest delegowana na serwery DNS Rejestratora Globalnego domeny. Firma NetArt
nie zawinila w zaden sposob. Zostala do platnika przeslana faktura proforma,
jak rowniez zostal trzykrotnie poinformowany mailem o tym, ze przedluzenie
okresu waznosci domeny nie zostalo oplacone."

Ja moge wszystko zrozumieć ale klient w tym kraju nie ma żadnych praw jak to
widać ... Firma ta nie poleciła mi żadnego innego rozwiązania kiedyś
wspomnieli o odwołaniu ale 75 mija niedługo a z odwoływaniem się to zajmie
przy ich polityce nastepne 75 dni jak nie więcej .. nie polecili mi innch
rozwiązań. I są naprawde beszczelini wobec wpłacającego klienta ..
Zwracają pieniądze i nie wykonują usługi .. pisząc przykro nam.
Nie polecam netartu ani nazwy.pl choćbyście 10 czy 20 zl mniej mieli zapłacić
warto skorzystać z innych usług .. a nie deliberować ..
pozdrawiam
Zolix