Re: Wybór operatora ?

Autor: Marcin Jurczuk <mj-usunto_at_tkb.pl>
Data: Wed 25 May 2005 - 16:00:53 MET DST

On 2005-05-21, Michał <michu@wp.pl> wrote:

> Dzięki za dotychczasowe uwagi bardzo cenne zresztą jakby miał ktoś jeszcze
> jakieś doświadczenia będe wdzięczny.
Ja miałem z GTS'u do niedawna E3 (SAF) po radiu - nic totalnie się nie działo.
Teraz mam 60 Mbps też po radiu - tym razem NEC'i - chodzi bardzo dobrze :)

Ogólnie bardzo pozytywne doświadczenia mam z nimi.
Awarie może były ze dwie w roku najdłuższa 4h..
Bardzo kulturalni, dzwonią jak wyłącze swój router z pytaniem co się stało
bo wyparował ruch. Jak położę sesje BGP - to samo - w ciągu 15 min tel :)
W sumie nie trzeba monitorować łącza - oni to robią ...

P.S Aha - Mamy SLA Platinium...

--
Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE