Re: hosting

Autor: Krzysztof Antoń <kloss_at_WYWAL-TO.unitron.lublin.pl>
Data: Tue 24 May 2005 - 16:28:11 MET DST

Piotr wrote:

> Użytkownik "Krzysztof Antoń" <kloss@WYWAL-TO.unitron.lublin.pl> napisał w
> wiadomości news:d6ttdn$1et$1@83.238.121.140...

> naprawde obawiasz sie reakcji otoczenia na zmiane swojego zachowania ?

To nie tak. Po prostu - w ten sposób wyrażam swoje emocje - chcesz to
czytasz - nie chcesz to nie czytasz. A z drugiej strony... dlaczego tak
wiele osób uważa, że jak ktoś niby "doktor" pisze kulturalnie - to nie
skrywa się za tą maską cham i prostak?
Czy to nie jest przypadkiem tak, że to przez niego stracilem ponad dwie
godziny cennego czasu? Bo gośc ma zachciewajki? Czy to nie jest bardziej
chamskie?
No a blokowanie dostępu do serwera nntp przez bobika, czyż nie jest
chamskie? (jak się zorientował, że mam kilka różnych łącz - zaprzestał
udawania mocnego).

Dlatego właśnie, dopóki bobik jest tam szefem - będę NIESTETY musiał jego
nastawieniu do klientów informować wszystkich potencjalnych klientów. Nie
może być tak, że ten bobik, całkiem nie techniczy będzie wwalał się w
rzeczy techniczne.
To chyba jasne.

--
Krzysztof Antoń