Re: Wybór operatora ?

Autor: Zbigniew Sikora <zs_at_hor.net.pl>
Data: Tue 24 May 2005 - 10:47:48 MET DST

Użytkownik "Tomasz Piłat" <poncki-NOSPAM-USUN@irc.pl> napisał w wiadomości
news:d6soge$1h8a$1@sparrow.axelspringer.com.pl...

> Nie wspominając już o tym, że można mieć FR po świetle, ale zakończony
> miedzią. ;~)

Albo odwrotnie, jak ktoś woli; albo kawałek po radiu, itd. itd.
Ale generalnie moje wątpliwości dotyczyły porównywalnego poziomu cen usługi
ATM w Tepsie i dostępu swiadczonego przez GTS przy użyciu radiolinii, co
wydało mi się dziwne. Autor wątku potwierdził, że chodzi o ATM, więc sądzę,
że niema sensu kontynuowac tego tematu, bo jest kompletnie offtopiczny, a
zaraz ktoś mi znów zarzuci, że nie wiem o czym mówię, mimo leżących na
biurku dwóch ofert na dostęp ATM Tepsy i korzystania cały czas z radiolinii
GTSu.

--
Z#