Re: hosting

Autor: Krzysztof Antoń <kloss_at_WYWAL-TO.unitron.lublin.pl>
Data: Tue 24 May 2005 - 02:44:37 MET DST

Neas wrote:

> Musisz się z tym pogodzić. Chcesz kogoś do czegoś przekonać czy sobie po
> prostu pobluzgać w usenecie?

Nie jestem farbowanym lisem - nie zmienie stylu nagle - bo to byłoby zbyt
podejrzane. W każdym razie, emocje rządziły mną wielkie jak pisałem teksty
ale starałem się wnieść jak najwięcej treści - i tak właśnie jest...
Niestety p. Maciuszko usiłuje tutaj pokazać mnie w złym świetle NIE ze
względu na TREŚĆ tylko na formę... to taki kolejny gość jak ten od
pieczątek :-) Ale taka jego natura - po co Przemka zmieniać - on i tak
nigdy nie nauczy się czytać tekstów ze zrozumieniem.

Pozdrawiam

--
Krzysztof Antoń