Re: hosting

Autor: Krzysztof Antoń <kloss_at_WYWAL-TO.unitron.lublin.pl>
Data: Tue 24 May 2005 - 00:43:36 MET DST

Marek Dyjor wrote:

> Jak masz coś do faceta to idź do sądu albo napisz skargę do jednostki
> nadrzędnej, narazie jednak to on ma większe podstawy do sądowania się bo
> go publicznie obraziłeś.

Na razie chcę zapytać publicznie - czy ma racje; skoro on mówi, że to co
chciałem zrobić to dns spoofing przez telefon - chciałem aby ktoś inny niż
Ja pokazał to temu gościowi... a jak na razie maciuszko i spółka
przepuszaczają ataki na Mnie. Może to jakaś pozostałość po gazecie
wybiórczej?

--
Krzysztof Antoń