Re: hosting

Autor: Marek Dyjor <mdyjor_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 24 May 2005 - 00:40:03 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Antoń" <kloss@WYWAL-TO.unitron.lublin.pl> napisał w wiadomości news:d6tkkr$t98$1@83.238.121.140...

> No tak.. dla was to wszystko pieniacze i trolle, i dlatego ten kraj tak
> wygląda. Może też lubisz na każdą bzdurę wystawiać kwitek z pieczęcią i
> wysyłać go do faxem, bo idiota po drugiej stronie w dobie internetu i
> podpisów elektronicznych uważa, że pieczątka którą byle firemka od
> pieczątek potrafi w pięć minut podrobić bardziej nadaje się do autoryzacji
> niż po prostu komunikacja głosowa (gdy osoby się znają) czy email...

też nie lubię zbędnej biurokracji ale
czytanie tego wątku skłania mnie do myśli, że to z tobą jest coś nie teges
polecam herbatkę z melisy.

Jak masz coś do faceta to idź do sądu albo napisz skargę do jednostki nadrzędnej,
narazie jednak to on ma większe podstawy do sądowania się bo go publicznie obraziłeś.