Re: Styk TPSA - LubMAN

Autor: Wlochaty <iggnore_at_vp.pl>
Data: Mon 23 May 2005 - 10:01:09 MET DST

Użytkownik "futszaK" <futszak@post.pl> napisał w wiadomości
news:8cqr811b1eet4lh4fi0gmomggrsd8pfhpq@4ax.com...
> nareszcie poszli po rozum do głowy, bo ta cala neostrada128 powstala
> jedynie po to zeby zwiekszyc liczbe przylaczy ADSL

Chyba 4 lata temu w Wawie weszla Neo256, byla reklamowana jak bardzo szybki
i szerokopasmowy dostep do netu. Potem wchodzily nowe opcje, ale caly czas
sztandarowym haslem byl "szerokopasmowy dostep do Internetu", dlatego
najnowsza Neo: 128 byla dla mnie niespodzianka, bo z szeropasmowym dostepem
nie ma nic wspolnego...
Zlapali troche klientow, czesto na dlugie umowy, teraz beda starac sie
zachecic ich do zostawiania w kasie wiekszej ilosci pieniazkow, ale sadze ze
bedzie ciezko, ludziki przyzwyczaili sie do spadajacycg cen za lacze...

Wlochacz