Re: Wybór operatora ?

Autor: Zbigniew Sikora <zs_at_hor.net.pl>
Data: Mon 23 May 2005 - 08:29:18 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Halasa" <khc@pm.waw.pl> napisał w wiadomości
news:m3k6lsr0v7.fsf@defiant.localdomain...

> Nie, dlaczego? Mozna miec FR po swiatlowodzie. Z tym ze chyba nie wiecej
> niz 2 Mb/s na port, np. na Telindusach chyba nawet na jednym wloknie.

Nie jestem pewien. Swego czasu prowadziliśmy dość zażarte rozmowy z Tepsą
dotyczące realizacji dostępu FR po światłowodzie, aby uniknąć horendalnych
cen dostępu ATM i pozbyć się load-balancingu. Rozmowa zakończyła się u
dyr.Sowy, który kategorycznie stwierdził, że nie zamierzają robić żadnych
precedensów. Być może w tej chwili coś się zmieniło, ale 2Mb/s na włókno nie
stanowi nie stanowi żadnej zmiany jakościowej, bo zmienia się tylko medium.

--
Z#