Re: Wybór operatora ?

Autor: Michał <michu_at_wp.pl>
Data: Fri 20 May 2005 - 21:52:02 MET DST

> A jesteś absolutnie pewien, że ceny są porównywalne ? Bo coś mi się to
> dziwne wydaje. Podaj jakie usługi chcesz kupować, bo AFAIK TPNET po
> światłowodzie można mieć wyłącznie kupując dostęp ATM,
a to nijak nie
> przystaje do oferty GTSu.
Tak mówimy o ATM'ie.
Tzn z cenami jakie mam zaoferowane to wygląda tak że licząc cene za łacze +
abonamnet za administracje routerem przez TPSA wychodzi na to samo.
Analizowałem kwestie routera w leasingu ale to sa za duże koszty jak dla
mnie.
A jak oceniasz porównanie jakości usługi na bazie światełka i ATM'u oraz
radiolini GTS'u ?