Re: specjalista 2

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Thu 19 May 2005 - 14:44:33 MET DST

Rafal.Doroszkiewicz pisze:

> A może po prostu czasem za dużo troll'ujesz? Ciekaw jestem, ilu
> zainteresowanych potrafi wykręcić numer infolinii polpak i pytać o
> DOS/Windows/whatever, a pewnie kilku by się znalazło.

Ale ja nie pytałem o 'DOS/Windows/whatever' tylko zadzwoniłem, zgłosiłem
atak, a kobieta w infolinii przełączyła mnie do specjalisty który po prostu
pojęcia ataku (D)DoS _nie_znał_.

> Jesteś mało
> obiektywny, a Twoje opisy rozmowy są jakby wyrwane z kontekstu. Albo
> pisz z głową, albo wcale, bo przykro się robi, kiedy czyta się takie
> rzeczy..

Co konkretnie jest wyrwane z kontekstu?

> szczególnie znając realia stanowiska helpdesk/serwis, czy - jak
> to nazwałeś - 'specjalisty'.

Realia są Twoim zdaniem takie, że tzw. specjaliście 'atak DoS' powinien
kojarzyć się wyłącznie z MS DOS-em, a po rozwinięciu skrótu i wytłumaczeniu
o co chodzi słyszy się, że 'nigdy się z czymś takim nie spotkał'?

--
Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl