Re: specjalista 2

Autor: Rafal.Doroszkiewicz <ja_at_vast.net.pl>
Data: Thu 19 May 2005 - 13:26:58 MET DST

Neas napisał(a):
> Myślałem, że już niczym mnie nie zaskoczą, a jednak. Zadzwoniłem do POLPAK-u
> zgłosić kolejny atak (D)DoS. Kobieta z infolinii przełączyła mnie do
> jakiegoś 'specjalisty' (oddając sprawiedliwość - ten przynajmniej był miły)
> który stwierdził...
>
> "Zaraz, zaraz... dos to jest system w państwa komputerze"

A może po prostu czasem za dużo troll'ujesz? Ciekaw jestem, ilu
zainteresowanych potrafi wykręcić numer infolinii polpak i pytać o
DOS/Windows/whatever, a pewnie kilku by się znalazło. Jesteś mało
obiektywny, a Twoje opisy rozmowy są jakby wyrwane z kontekstu. Albo
pisz z głową, albo wcale, bo przykro się robi, kiedy czyta się takie
rzeczy.. szczególnie znając realia stanowiska helpdesk/serwis, czy - jak
to nazwałeś - 'specjalisty'.

--
Rafal.Doroszkiewicz