Re: Jakie są wady nastepujacego rozwiazania

Autor: miab <miab1_at_fibernet.pl>
Data: Wed 18 May 2005 - 15:54:29 MET DST

elmer radi radisson
<radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and-spam.wireland.org> wrote:

> ze sie tak wtrace - sprzet okolo 8 tysiecy, abonamenty od 300USD
> miesiecznie, przy czym jakosc nawet dosc rozsadna i mozliwosc
> uruchomienia szeregu uslug+przydzielane klasy/zakresy publicznej
> numeracji. niemniej jednak te podstawowe informacje widoczne
> na poczatku powoduja ze predysponuje to zdecydowanie owe uslugi
> dla waskiego grona odbiorcow.

Znaczy ze jak wieś się złoży na sprzęt to można mieć internet przez
satelitę i telefon przez ten że internet za te powiedzmy 100 zł na
gospodarstwo plus te pare groszy za minutę rozmowy z całym światem
bez łaski telekomunikatorów kablowych i komórkowych. Cuś jak tutaj:
http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?kat=1342&wid=7221970

miab