Re: Jakie są wady nastepujacego rozwiazania

Autor: elmer radi radisson <radi_at_spam-spam-spam-eggs-bacon-and-spam.wireland.org>
Data: Wed 18 May 2005 - 15:31:19 MET DST

miab wrote:

> Tego nie wiedziałem. Myslałem ze jest możliwa odpowiedź
> bezposrednio do satelity.
> A nie jest? A dokładniej za jaką ceną jest? Może wiesz?

ze sie tak wtrace - sprzet okolo 8 tysiecy, abonamenty od 300USD
miesiecznie, przy czym jakosc nawet dosc rozsadna i mozliwosc
uruchomienia szeregu uslug+przydzielane klasy/zakresy publicznej
numeracji. niemniej jednak te podstawowe informacje widoczne
na poczatku powoduja ze predysponuje to zdecydowanie owe uslugi
dla waskiego grona odbiorcow.

--
New World Folder.