Re: To już naprawdę zaczyna być groźne...

Autor: Pawel Wozniak <pwozniak_at_startnet.pl>
Data: Sat 14 May 2005 - 07:32:11 MET DST

> Jesli dalej twierdzisz ze jest to powazny problem polskiego
> internetu to ja przepraszam.

Z calym szacunkiem - ja tego DALEJ nie twierdze, ja to CALY CZAS uwazam
za problem internetu (nie tylko polskiego). Ja mam virusa, ma go 10 moich
kolegow,
potem ich 10 kolegow ... itd.
Niewazne skad go masz, wazne ze jest. Ty, ja wiemy jak uwazac, ale z mojego
doswiadczenia 90-95% "internautow" to "szkola specjalna". Dlatego wg mnie to
jest problem.

Pozdrawiam

PS
Jestem po 2 nockach i moge troche pisac na skroty :)