Nie dochodzi 4/5 postow z hierarchi pl.* :(

Autor: tutus <tutus_at_antispam.com>
Data: Sat 14 May 2005 - 02:16:25 MET DST

Poradzcie co mam zrobic z adminami, ktorzy na moja uwage, ze 83% postow w
hierarchi pl.* w ogole nie dochodzi na ich server news.e7even.com najpierw
przez kilka kolejnych postow nie rozumieja lub udaja ze nie rozumieja o co
chodzi, pomimo ze lopatologicznie im wykladalem sprawe na przykladach, a nawet
prosilem, zeby sobie sami zweryfikowali problem, podajac im link do 3 roznych
archiwow archiwizujacych hierarhie pl.*, a gdy w koncu zalapali to mi
odpisali:

We have absolutely no control over the content of our news feed. It can
take many hours or days for messages to propagate over the world wide
usenet network. We cannot guarantee that every message will reach our
server after a given period of time.

Rozumiem, ze tak by mogli skwitowac problem gdyby tylko 0,1% wiadomosci nie
dochodzila, ale nie 83% , ktore nie dochodza na ich serwer nigdy!
Przeciez nie da sie prowadzic czy sledzic dyskusji gdy watki sa tak
poszatkowane, ze jest w nich tylko co 5 wiadomosc.

Sprawdzalem to pod 3-ma roznymi czytnikami, wiec jestem pewien, ze to nie
problem ustawien u mnie, lecz fizyczny brak tych postow na ich serwerze.

Nie znam sie, niestety, na kwestii dystrybucji newsow, wiec nie wiem co mam im
teraz odpowiedziec? Czy naprawde nie ma mozliwosci skonfigurowania serwera
tak, aby dociagal skads te brakujace posty?

Nawet ten post mi nie chcial dojsc na polskie grupy wysylany przez ich serwer
(z jednym wyjatkiem: Message-ID: <20j781tnoag9mp7u3dq4ipad67qfhh5f8j@4ax.com>
). Poczatkowo sadzilem wysylajac na pl.news.admin, ze moze moderator na
wakacjach, ale po wyslaniu kilkakrotnym na pl.internet.pomoc i
pl.internet.polip przekonalem sie, ze pomimo iz wiadomosci sa na serwerze, na
ktory je wyslalem, to nie ma ich w archiwach polskich grup, czyli zbyt daleko
poza pierwotny serwer nie dotarly (dlaczego i co moga zrobic admini, aby to
zmienic?).
Oto message-id postow, ktore sa na serwerze, na ktory je wyslalem, ale ktore
ZTCW nie zostaly dystrybuowane dalej:

t.

PS. Nie prosze o porady typu skorzystaj z innego serwera.