Re: Co tu k... jest za przepis?

Autor: Marcin Kuczera <marcin-n0spam_at_poczta.rybnik.pl>
Data: Fri 13 May 2005 - 21:35:25 MET DST

> Tak, wyszło to jakiś czas temu wewnątrz Tepsy.
> Cele dwa: 1) możliwość diagnozowania łącza 2) wykonywanie zadań na rzecz
> obronności, bezpieczeństwa i porządku publicznego.
> Obydwa cele nie mogą być osiągnięte w sposób prosty i natychmiastowy bez
> puszczania par przez PG.

hmm, ja słyszałem wersje o Objekcie Komutacyjnym. I może nim być niby ONU
czy też RSU, ale wg innych musi to być objekt nadrzędny.

Co do diagnozowania - nie ma znaczenia bo skoro miało by iść przez tę samą
szafę to i tak trzeba się ruszyć do szafy. Przy kablach pośredniczących też
niewiele to zmienia.
A co do obronnosci ? niby jak ? ze niby można komuś rozłączyć parę ? Teraz
obiekty są bezobsługowe i trwa to tyle samo co dostęp do szafy.
A może wpiąć się w transmisje ? no to to już przy transmisji xDSL nie jest
takie proste.

Ogólnie tepsowcy twierdzą ze dla LB jest to debilizm, ale potwierdzają
istnienie takiego przepisu.

Marcin