Re: zabanujmy SMTP z WP.PL !

Autor: Adam Wysocki <gophi.at.supermedia.pl_at_nospam.invalid>
Data: Thu 12 May 2005 - 10:19:58 MET DST

http://www.greylisting.org/

> Jako alternatywe mozesz omowic temat: wprowadzenie SPF przynosi wiecej
> skod niz korzysci.

Forwardy mailowe. Listy dyskusyjne.

Jest tyle różnych metod walki ze spamem. SPF jak dotąd przyprawił mnie
tylko o ból głowy, szczególnie jak musiałem tłumaczyć użytkownikom,
dlaczego ich aliasy mailowe u mnie nagle przestały działać. Owszem,
można wysłać fake envelope-from, ale to jakby niezbyt profesjonalne
rozwiązanie.

--
Adam Wysocki * www.gophi.rotfl.pl * GG: 1234 * Fidonet: 2:480/127.21
Spieszmy się kochać kobiety, tak szybko tyją (C) aster.inni 16.04.05