Re: specjalista

Autor: Digit <digit_at_kto.ma.pisac.ten.zna>
Data: Wed 11 May 2005 - 18:25:53 MET DST

Krzysztof Halasa wrote:

> I jak taki Polpak to zrobi? Moim zdaniem albo moga cos wyfiltrowac
> na routerze dostepowym (ale wtedy nie wiedza skad jest dany pakiet)
> albo moga wyfiltrowac po adresie docelowym (i wtedy istotnie mozna
> to zrobic np. na routerach EBGP, rozglaszajac droge do danego IP,
> prowadzajaca do jakiegos /dev/null).
>
> Ale obie rzeczy jednoczesnie? No nie wiem.

Dokładnie tak jak napisałeś - nie twierdziłem, że na jednym i tym samym
urządzeniu.

Wielce wątpie, czy jakikolwiek dział bezpieczeństwa dużego operatora
założy na bramce zza granicy null-trasę dla "byle" użytkownika DSL'a.
Ale zapytać, poprosić zawsze można, bo jest to jakiś środek zaradczy.

d.

--
ircx.net.pl team