Re: specjalista

Autor: Krzysztof Halasa <khc_at_pm.waw.pl>
Data: Wed 11 May 2005 - 17:33:57 MET DST

Digit <digit@kto.ma.pisac.ten.zna> writes:

> Mozna poprosić o przepuszczanie tylko wybranych portów usługowych.
> Jesli i takie beda atakowane, mozna najwyżej poprosić o blokowanie
> połączen na dany adres z łącz zagranicznych, lub obcych AS'ow.

I jak taki Polpak to zrobi? Moim zdaniem albo moga cos wyfiltrowac
na routerze dostepowym (ale wtedy nie wiedza skad jest dany pakiet)
albo moga wyfiltrowac po adresie docelowym (i wtedy istotnie mozna
to zrobic np. na routerach EBGP, rozglaszajac droge do danego IP,
prowadzajaca do jakiegos /dev/null).

Ale obie rzeczy jednoczesnie? No nie wiem.

--
Krzysztof Halasa