Re: Cyberglina po polsku...

Autor: Przemyslaw Frasunek <venglin_at_freebsd.lublin.pl>
Data: Tue 10 May 2005 - 15:14:11 MET DST

Grzegorz Janoszka napisał(a):
> Czy flirtowanie z dziećmi na czatach jest karalne? Ja nie wiem, co oni
> w ogóle chcą osiągnąć poza wydaniem olbrzymiej ilości pieniędzy.

coz, najbardziej prawdopodobnym scenariuszem jest to, ze program bedzie
"namierzal" dzieci, ktore chca flirtowac z dziecmi... nie wyobrazam sobie, zeby
pedofil, czyli dorosly czlowiek, nie zauwazyl, ze rozmawia z botem.

--
* Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
* JID: venglin@jabber.atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *