jak mierzyc przerwy w dostarczaniu internetu ?

Autor: noob <noob_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 04 May 2005 - 15:42:28 MET DST

witam,
jak w temacie, szukam narzedzia ktore przedstawi mi kiedy i jak długo nie
mialem netu w domu. (a w zasadzie mojemu providerowi, - "pomoze" mu
wyplacic mi kary za brak netu)
szukam narzedzia ktore:
1. sprawdzi kilka adresow + dojscie do bramki i routera providera, w jakims
interwale czasowym (chyba ze w jakis sposob ciagle sprawdzanie nie bedzie za
bardzo obciazalo sieci i systemu)
2. wygeneruje raport miesieczny + szczegółowe z niedostarczenia netu.

na razie kozystam z IPSentry ale nie jest to nazbyt szczesliwy program pod
wzgledem raportow, a zasysanie za kazdym logow, grupowanie ich i robienie z
tego raportow jest co najmniej "nieoptymalne"

pozdrawiam
Bartosz