idotz.net

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Wed 04 May 2005 - 15:34:16 MET DST

Nie wiem, czy to jest najbardziej odpowiednia grupa do poruszenia tego
tematu, ale widziałem kilka podobnych wątków, na które raczej nikt nie
reagował wysyłając 'NTG', więc zaryzykuję.

Do tej pory miałem pozytywne zdanie o idotz.net, miała niskie ceny i
przyzwoity poziom obsługi.

Ostatnio jednak wydarzyły się dziwne rzeczy. Najpierw z panelu znikła jedna
z moich domen (.tc) mimo że jest opłacona bodajże do września tego roku,
ale cały czas była zarejestrowana na moje dane i moje NS'y. Wysłałem do
idotz zapytanie mailem, jednak nie uzyskałem odpowiedzi. Niedługo potem
dostałem informację od głównego rejestratora .tc że domena została
skasowana przez idotz. Z wymiany maili z tą firmą uzyskalem informacje, że
nie wiedzą dlaczego idotz skasował domenę, że wysłali do nich zapytanie,
ale nie dostali odpowiedzi itd. Zaproponowali trzymanie domeny bezpośrednio
u nich ($10 drożej, ale pewnie z tej możliwości skorzystam). Oczywiście tym
razem też napisałem do idotz i także nie uzyskalem żadnej odpowiedzi.

Mieliście może też jakieś niemiłe doświadczenia z idotz.net?

--
Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl