Adam Szendzielorz pisze:
>> Próba nakłonienia klienta na zmianę rejestratora. Jak klient
>> wypełni papiery i wyśle, to... śmierć frajerom. Czy to już
>> jest nieuczciwa praktyka? Bo ja wiem? Nic nie ukrywają, jeśli
>> dobrze widzę.
>
> Posluchaj nagrania, zmienisz zdanie :-)
Fakt, kręcą strasznie. Z resztą nawet na tych skanach widać, że wyróżniają
nagłówki o charakterze ogólnym, tudzież informacje o partnerstwie z
NASK-iem, a nazwę firmy umieszczają napisaną znacznie mniejszą czcionką,
tak, żeby nie rzucała się w oczy.
-- Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.plReceived on Mon Apr 25 15:35:35 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 25 Apr 2005 - 15:40:07 MET DST