Re: Co sądzicie o CDP czyli Crowley Data Poland?

Autor: ADR <norad_at_op.pl>
Data: Sat 23 Apr 2005 - 11:14:07 MET DST

> bo oni dalej mysla ze CDP to doskonala marka ktora sama sie sprzedaje

Na szczęście jest już sporo konkurencji, ale i oni stosują podobną praktykę.
Crowley jest ze USA, jest to firma rodzinna i z tąd taka umowa w stylu
amerykańskim. Oni mogą wszystko, a jedynym prawem klient jest odwołanie się
do sądu co podkreślają. Oczywiście na dwa pisma reklamacyjne na ani jedno
nie dostałem odpowiedzi, ale to normala procedura CDP z tego co piszecie.

A.