Re: Co sądzicie o CDP czyli Crowley Data Poland?

Autor: Maciej Przyboś <maciejp_at_interecho.com>
Data: Fri 22 Apr 2005 - 21:31:49 MET DST

> a ja akurat dzis zaczolem rozmawiac na temat podpisania z nimi
> umowy...dzieki za ostrzezenie
Uwazaj na nich bo przeginaja (a przynajmniej przeginali 2 lata temu)
Ja mialem umowe na rok, a przez ten czas 3 razy zmienil sie moj opiekun.
U mnie po prostu nie dotrzymywali gwarantowanej w umowie predkosci lacza.
Zglaszalem do ich BOKu problemy, slalem statystyki, ale bez efektu. Po
zerwaniu umowy sami sie poddali.

Maciej