Re: Co sądzicie o CDP czyli Crowley Data Poland?

Autor: chriso <chriso_at_nospam.interia.pl>
Data: Fri 22 Apr 2005 - 23:23:14 MET DST

> a ja akurat dzis zaczolem rozmawiac na temat podpisania z nimi
> umowy...dzieki za ostrzezenie
hehe
kilka lat temu dorwala mnie ichnia pijawka
nie mialem powodow do zmiany operatora, ale nie odpuszczal,
zaproponowal okres testowy na lacze, poprosilem o umowe
drobnym druczkiem na koncu bylo, ze jesli przed koncem okresu testowego nie
oswiadcze ze koncze testy to oznacza automatyczne podpisanie umowy z
dluuuuugim okresem wypowiedzenia