Re: Nielegalne binaria na news-serwerach

Autor: masti <gone_at_to.hell>
Data: Mon 18 Apr 2005 - 00:28:38 MET DST

Dnia pieknego 2005-04-17 o 17:11:41 osobnik zwany Bronek Kozicki
wystukal:

> a może organa odpowiedzialne za ściganie tego rodzaju przestępstw
> zajmowałyby się przeglądaniem grup, i ew. wysyłaniem canceli (po
> skopiowaniu dowodów)? Oni przynajmniej są za to opłacani, a rola
> administratorów polega na czymś innym.

znaczy organa mialyby lamac netykiete w imie "wyzszych" wartosci?
bzdura, zwlaszcz, ze cnacele nie dzialaja na wszystkich serwerach a na
tych gdzie dzialaja ktos moze byc szybszy od cenzora.
dajcie sobie siana a ludziom wolny wybor :)

--
mst <at> gazeta <.> pl
- Mam lęk gruntu - Chyba wysokości - Wiem co mówię. To grunt