Re: Nielegalne binaria na news-serwerach

Autor: Wojciech Skrzypinski 2 <usun.skrzyp_at_hot.pl>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 22:10:06 MET DST

Marek Dyjor wrote:

/ciach.../

> IMHO ja uważam że nie powinni ponieważ nie są od tego...
>
> "pocztą wysyła sie również przesyłki zawierające pornografię
> czy nie uważacie że listonosze powinni sprawdzać przesyłki?"

Dokladnie tak jak napisal Piotr, grupy dyskusyjne sluza upublicznianiu
roznych tresci i taki jest podst. argument za kontrola ich zawartosci w
jakims tam stopniu.

Na pewno gdybym byl administratorem serwera news, troche balbym sie ew.
skutkow prawnych (wspoludzial w rozpowszechnaniu ? zaniedbanie ? a moze
nic ? nie znam sie). Tak czy siak uwazam, ze warto byloby raz na jakis
czas przejrzec i powycinac to i owo, choc na dobra sprawe jestem
zwolennikiem "wolnego" Internetu.

Mysle, ze mogloby to byc cos w tylu dobrych praktyk - wiele firm
przestrzega przeciez roznych zasad, choc nikt im nie nakazuje na pismie.

W.