Re: Nielegalne binaria na news-serwerach

Autor: Piotr Gnyp <toread_at_NOSPAM.discordia.pl>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 20:02:39 MET DST

.::On Sun, 10 Apr 2005 12:49:24 +0200, in <d3b0bh$g9e$1@opal.futuro.pl>
.::Marek Dyjor <mdyjor@poczta.onet.pl> wrote:
> IMHO ja uważam że nie powinni ponieważ nie są od tego...
> "pocztą wysyła sie również przesyłki zawierające pornografię
> czy nie uważacie że listonosze powinni sprawdzać przesyłki?"

Poczta jest zaadresowana do konkretnej osoby. Grupy usenetowe są
ogólnie dostepne - to chyba taka najbardziej widoczna różnica. Więc
analalogia do przesyłek jest nietrafiona, juz bardziej do tablicy ogłoszeń w
bloku/osiedlu/whatever.

--
mailto:http://cerbermail.com/?cbnAsx515H::gg#23475::Toread@IRCNet
Tomorrow's child is the only child.