Re: AVE TP!!

Autor: Cezary Ambroziak <ambrozic_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 07 Apr 2005 - 10:25:20 MET DST

Mariusz Kruk wrote:

> Jako, że nie podałeś dokładniejszej lokalizacji, mogę śmiało napisać, że
> łżesz. Znam osobiście osobę (i bywam u niej czasami) mieszkającą przy
> samej Al.Niepodległości (nie pamiętam dokładnie numeru, ten blok między
> Racławicką, a Wiktorską, przy cukierni), która ma internet z UPC.

Bzdura, bo niby o czym to ma świadczyć? W moim bloku jest a w sąsiednim już
nie ma.
A swoją drogą, to jakość usług z tp jest zdecydowanie lepsza niż w chello.
Nawet wczoraj się przekonałem, że zwykły modem może być o wiele szybszy od
łącz szerokopasmowych a 45 minut to za mało żeby się dodzwonić na hotline
upc..