Re: małe łącze symetryczne ~256kbps Poznań

Autor: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <undefine_at_pld-linux.org>
Data: Thu 07 Apr 2005 - 01:50:42 MET DST

W artykule <d30n76$83l$1@213.17.149.126> maz napisał(a):

> Szukam jakiegoś łącza symetrycznego, niezbyt wygórowanego, wystarczy
> 256kbps-512kbps. Ważne by było symetryczne.
> Dobrze by było gdyby obsługiwało BGP4 (do multihomingu).
jakbyś napisał gdzie byłoby prościej ;)

osobiście mogę polecić crowleya z "mniejszych" operatorów.. chociaż ceny
mają raczej takie sobie...

> Kto jest mi w stanie zaoferować łącze o takich parametrach najtaniej w
> Poznaniu?
najtaniej?
to pewnie jakaś "osiedlówka" ;)
ew bym się dowiedział w icpnecie - przy prędkosciach 512kbit powinen ich
upload jeszcze wytrzymać...

czytasz maila?

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała