Re: zmiana delegacji domen - KOSZMAR

Autor: Arkadiusz Miskiewicz <arekm-at-pld-linux-org_at_domain.spam>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 20:16:40 MET DST

Jaroslaw Druzbinski wrote:

> Jezeli nie chca ci podac to zglos to do Nasku !
>
> http://www.dns.pl/porozumienie/prawab.html
>
> Nie moga ci nei dac ani tez utrudniac.
Tyle, że jeśli klienta wiąże jakaś dodatkowa umowa/regulamin to klient może
mieć kłopot. Oczywiście authinfo muszą wydać bezwarunkowo (co więcej
proponuje zwrócić się bezpośrednio do registera bo to on ma taki obowiązek,
a nie do ibc.pl) tyle, że i tak mogą coś chcieć za złamanie
umowy/regulaminu.

--
Arkadiusz Miśkiewicz, arekm.jabber.org, PLD/Linux