Re: zmiana delegacji domen - KOSZMAR

Autor: Michalek <something_at_no.e-mail>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 16:23:28 MET DST

Użytkownik "Tomasz Paszkowski" <acid@wp.pl> napisał w wiadomości
news:d2saor$6j0$1@atena.e-wro.net...

> Ja juz przeszedłem przez kilku pseudo rejestratorów .pl. I moim zdaniem
> większość to amatorzy i sciemniacze. Lepiej zapłacić ciut więcej u
> pierwszych
> z top100.pl i mieć spokój.

Na rynku namnozylo sie posrednikow w stylu firmy IBC. To ze pobieraja oplaty
nie jest dziwne i wynika z faktu ze lancuszek zaczyna sie w firmie
Consulting Service (http://rejestracjadomen.pl) ktora swoje dumpingowe ceny
rekompensuje sobie niezdrowymi praktykami wiazania klientow. Zobaczcie na
http://statystykidomen.pl ze firma IBC wcale nie jest samodzielnym
rejestratorem.

Ciekawe tylko czy ktos zdecyduje sie zlozyc pisemna skarge do NASK, czy tez
zale pozostana tylko na grupach.