Re: zmiana delegacji domen - KOSZMAR

Autor: fakir <mbedyn_at_wyciapaj.mikrus.pw.edu.pl>
Data: Mon 04 Apr 2005 - 20:15:47 MET DST

Dnia 4/4/2005 7:56 PM, napisałeś:

> chciałem zapytać, czy to normalne i legalne, że niektórzy z
> "rejestratorów domen" stosują praktyki w moim odczuciu ... dziwne ?
> rejestrują domeny po np. 59 zł za domenę .pl, a potem jak chce się
> przenieść do innego operatora ... to wysępić auth-info jest prawie
> nierealne

no cóż, jak to sie mówi przyoszczędziłes te 30 złociszy na domenie... to
teraz sie martw...
Pocieszę Cię ze sam spotkałem sie z tym wielokrotnie prosząc o authinfo
w imieniu moich klientów.. oczywiście nie musze Ci mówić ze mozesz sie w
takim przypadku odwołać...
przez okno..

--
Michael
"the only difference between men and boys is the