zmiana delegacji domen - KOSZMAR

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma.pl>
Data: Mon 04 Apr 2005 - 19:56:29 MET DST

Witam,

chciałem zapytać, czy to normalne i legalne, że niektórzy z
"rejestratorów domen" stosują praktyki w moim odczuciu ... dziwne ?

rejestrują domeny po np. 59 zł za domenę .pl, a potem jak chce się
przenieść do innego operatora ... to wysępić auth-info jest prawie
nierealne - strasza karami "umownymi" za przedterminowe zerwanie umowy
itp. Nie znam dokładnie regulaminu ani umowy, bo to jeden z moich
Klientów chciał prznieść od nich utrzymanie ale wydaje mi się to dość
dziwne. Spotkałem się z tym w firmie: http://www.ibc.pl/

sam rejestruje w Netarcie i tam raczej jest normalny układ ...

to taka Polska specyfika - robić Klienta w bambuko ?
NASK ma jakiś wpływ na swoich "partnerów" - można (i czy ma to sens) im
to zgłaszać ?

Wojtek