Re: AVE TP!!

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 30 Mar 2005 - 14:48:06 MET DST

W dniu Wed, 30 Mar 2005 14:00:21 +0200, osoba określana zwykle jako
YatZeck pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Mieszkam mniej wiecej w centrum Warszawy (metro
>Raclawicka) i wyobrazcie sobie, ze usluga pt. Neostrada TP jest JEDYNA
>mozliwoscia w miare stalego dostepu do internetu.

Jako, że nie podałeś dokładniejszej lokalizacji, mogę śmiało napisać, że
łżesz. Znam osobiście osobę (i bywam u niej czasami) mieszkającą przy
samej Al.Niepodległości (nie pamiętam dokładnie numeru, ten blok między
Racławicką, a Wiktorską, przy cukierni), która ma internet z UPC.

--
  Kruk@ -\                   | Niewielu  z nas może znieść dobrobyt. Innych
          }-> epsilon.eu.org | ludzi, rzecz jasna.