AVE TP!!

Autor: YatZeck <yatzeck_at_compi.net.pl>
Data: Wed 30 Mar 2005 - 14:00:21 MET DST

Witam!
Wszyscy codziennie psioczymy na TEPRSIARNIE, ale ja osobiscie ciesze sie, ze
jeszcze istnieje. Mieszkam mniej wiecej w centrum Warszawy (metro
Raclawicka) i wyobrazcie sobie, ze usluga pt. Neostrada TP jest JEDYNA
mozliwoscia w miare stalego dostepu do internetu. Nie ma tu zadnej formy,
ktora swiadczyc moze podobna usuluge kablowo lub radiowo - tzn. nikomu sie
nie oplaca.
Czy ktos z Szanownych Grupowiczow jest w stanie tchnac we mnei troszke
wiecej optymizmu i poinfoirmowac mnie o mozliwych innych opcjach?

Poki co dziekuje TePsie, ze w centrali "sa wolne porty":)

Y.