Re: m³odociany hosting

Autor: futszaK <futszak_at_post.pl>
Data: Sat 26 Mar 2005 - 10:53:45 MET

Sat, 26 Mar 2005 03:09:21 +0100, u¿yszkodnik Ryszard R±czkowski
<warschau@post.pl> napisa³:

> A przysz³o Ci do g³owy, ¿e kto¶ narzeka, bo nie mo¿e przej¶æ obok, gdy¿
> kto¶ mu siê narzuca, jak np. akwizytorzy?
> Je¶li ³a¿± ludziom po domach i ¶miec± pod drzwiami reklamówkami niskiej
> jako¶ci ale bardzo tanich rzeczy, to jak mo¿na obojêtnie przej¶æ? To mo¿e
> wkurzyæ.

pryszczatego linuxiarza stac na oplacenie akwizytora sprzedajacego
uslugi po 10z³ albo na wydrukowanie ulotek ???
a moze na Twoje p³atne konto z zabezpieczeniem antyspamowym przychodza
oferty ???
pacz, ja mam konto na tym samym serverze i jakos nic takiego mi nie
przychodzi wiec chyba szukasz dziury w ca³ym

--
futszaK
601061867