U¿ytkownik "futszaK" <futszak@post.pl> napisa³:
> ale na jakosc uslugi nie sklada sie wylacznie jakosc lacza, jest wiele
> innych czynnikow wplywajacych na ostateczny efekt
Jako¶æ us³ugi IT to 80% umiejêtno¶ci cz³owieka i 20% niezawodno¶ci sprzêtu
+ ryzyko zdarzeñ losowych.
> skad wiesz czy ten dobry ksiêgowy nie zaczynal od wypelniania pitów
> za 10z³ ¿eby dorobic na studiach ???
Je¶li ZACZYNA£, to nie by³ wtedy dobrym ksiêgowym a nowicjuszem, to chyba
logiczne? No i bêd±c tym nowicjuszem co¶ robi³, aby zarabiaæ wiêcej.
Co robi³? Zapewne podnosi³ jako¶æ swych us³ug.
> byl dobry, nie wyrabial sie z robota to cyknal ceny do gory aby
> pracowac mniej a zarabiac wiecej
A wiesz o tym, ¿e je¶li nie wyrabia³ siê z robot±, to musia³ mieæ sporo
klientów czyli mia³ RENOMÊ. Je¶li ¶wiadczy³ by us³ugi byle jakie, to
klientów by nie mia³ prawie wcale. Przy³azili by tylko najbiedniejsi,
którzy chc± byle najtaniej.
Pomy¶l nieco o przyczynach: awansu w hierarchii dokonuj± KLIENCI a nie
mniemanie us³ugodawcy o sobie i swych umiejêtno¶ciach. W artykuje z DI mowa
by³a o niesolidnym hostingowcu. My¶lisz, ¿e ¶wiadcz±c us³ugi na TYM
poziomie awansuje?
> to go boli ze o jego superhiper exkluziv uslugach nie wie prawie nikt,
> a po bazarze dreptaj± wszyscy :/
Tylko jakim cudem jego exkluziv sklep istnieje, skoro nia ma klientów?
-- Rico - antysocjalizm i proglobalizacja gwarantowane. "Z punktu widzenia obiegu gospodarczego, podatki maj± neutralne znaczenie!" - £ukasz Foltyn w www.lewica.plReceived on Sat Mar 26 03:10:25 2005
To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 26 Mar 2005 - 03:40:03 MET