Re: zombie

Autor: Adam Wysocki <gophi_at_wytnij.studio.tpi.pl>
Data: Tue 22 Mar 2005 - 01:35:24 MET

Przemyslaw Frasunek <venglin@freebsd.lublin.pl> wrote:

> huhm, zombie ode mnie z sieci przerzucily sie na: 69.164.213.38:9263

Podaj kanał (a pewnie i klucz). Czasami taki botnet (najczęściej oparty
na sdbotach, bywa że przerobionych - kiedyś spotkałem sdboty, które
reagowały tylko na zakodowane polecenia) można zniszczyć od środka
(czasami każąc botowi się usunąć, czasami upgradnąć, możliwości bywa
wiele a możliwe, że te boty nie słuchają tylko konkretnych user@hostów).
BTW, widzę że niektóre komendy (list, links) są zablokowane niezgodnie
z RFCs (nie zwracają nic) a nowe kanały przy joinowaniu mają ustawiane
flagi +smntu, więc pewnie przerobili tego unreala. Gdybyś miał próbkę
tego bota, możesz gdzieś wystawić, możnaby go sniffnąć.

--
Adam Wysocki * www.gophi.rotfl.pl * GG: 1234 * Fidonet: 2:480/127.21