Re: zombie

Autor: Adam Wysocki <gophi_at_wytnij.studio.tpi.pl>
Data: Tue 22 Mar 2005 - 01:34:02 MET

Przemyslaw Frasunek <venglin@freebsd.lublin.pl> wrote:

> huhm, zombie ode mnie z sieci przerzucily sie na: 69.164.213.38:9263

Podaj kanał. Czasami taki botnet (najczęściej oparty na sdbotach, bywa
że przerobionych - kiedyś spotkałem sdboty, które reagowały tylko na
zakodowane polecenia) można zniszczyć od środka (czasami każąc botowi
się usunąć, czasami upgradnąć, możliwości bywa wiele a możliwe, że te
boty nie słuchają tylko konkretnych user@hostów). BTW, widzę że niektóre
komendy (list, links) są zablokowane niezgodnie z RFCs (nie zwracają
nic) a nowe kanały przy joinowaniu mają ustawiane flagi +smntu, więc
pewnie przerobili tego unreala.

--
Adam Wysocki * www.gophi.rotfl.pl * GG: 1234 * Fidonet: 2:480/127.21