Re: Interia.pl chce ukraść moją domenę?

Autor: Jaroslaw Druzbinski <comnet_at_[no_spam>
Data: Fri 18 Mar 2005 - 18:18:56 MET

Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Nie widzę ibc.pl na liście partnerów NASK więc tak naprawdę obowiązek
> wydania authinfo leży w gestii partnera NASK przez którego tej
> rejestracji dokonali (zakładając, że to była domena *.pl).

Nie wspominalem ze chodzi o domene .pl chodzi o domene org. ibc jest
reselerem przy rejestracji domen i on ma dostep do auth. Taka informacje
podal mi rejestrator i kazal sie zglosic do ibc a oni twierdza ze nic
nie musza dawac i nie dali. Malo tego oplacili bez naszej zgody domene i
dalej ja utrzymuja chociaz jest zarejestrowana na nas.