Re: Stanowczo ODRADZAM domeny w agnat.pl

Autor: Tomasz Paszkowski <acid_at_wp.pl>
Data: Mon 14 Mar 2005 - 23:06:43 MET

W artykule <slrnd3bnbd.12n.Grzegorz.Janoszka@galaxy.uci.agh.edu.pl> Grzegorz Janoszka napisał(a):

> Problem jest na styku Agnat-NASK, mnie nie obchodzi, która konkretnie
> firma zawiniła, ale Agnat zamiast znaleźć błąd, poprawić i przeprosić,
> uprawia totalne olewactwo, a za chwilę będzie już piąty dzień źle
> zarejestrowanej domeny.

Hehe z tymi firmami od rejestracji domen to ogolnie jest mega jazda. Ja
mialem nie przyjemnosc wspolpracowac przez chwilke z 'Instytut Rozwoju
Technologii Informatycznych Sp. z o.o' (dns.org.pl). Jednak po 4 dniowym
uswiadamianu instytut o fakcie istnienia glue records poddalem sie i
przenioselem domeny do home-a.

TP