Stanowczo ODRADZAM domeny w agnat.pl

Autor: Grzegorz Janoszka <Grzegorz.Janoszka_at_S-P-A-M--N-I-E.pro.onet.pl>
Data: Mon 14 Mar 2005 - 19:52:29 MET

Stanowczo odradzam trzymanie domen w firmie Agnat. Przerejestrowałem
na ich www pewną domenę, niestety ci "profesjonaliści" do NASK wysłali
zupełnie inne dane, niż wpisałem na ich formularzu. Na ich www są dobre
dane, a do NASK wysyłają coś zupełnie innego.

Domena była przerejestrowana w czwartek, w piątek zauważyłem, że ci
amatorzy zrobili to do luftu, dzwoniłem do nich, przy słuchawce po
dziesiątym przełączeniu z kolei był przygłuchy "technik", któremu
musiałem wielokrotnie literować nazwę domeny, obiecał naprawić i
oddzwonić. Zgadnijcie - zadzwonił czy nie?
Dziś im napisałem maile na kilka adresów, które mają na swoim www,
odpisał jeden człowiek z pytaniem, po czym znowu umilkł.

Problem jest na styku Agnat-NASK, mnie nie obchodzi, która konkretnie
firma zawiniła, ale Agnat zamiast znaleźć błąd, poprawić i przeprosić,
uprawia totalne olewactwo, a za chwilę będzie już piąty dzień źle
zarejestrowanej domeny.

--
Grzegorz Janoszka