Re: domena.pl i domena.com

Autor: Samotnik <samotnik_at_WYTNIJ.samotnik.art.pl>
Data: Mon 07 Mar 2005 - 15:00:00 MET

<bearmaniak@bez_tego.o2.pl> napisal(a):
> no tez mi sie tak wydaje ze to bardzo dobrze - zalezy tez z ktorej strony
> patrzec
> ciekawe co by o tym powiedzial ten jej klient
> nie wiem czemu ale mysle ze to byla jednak proba wyciagniecia kasy
> 800 zł za domene .com czy to nie za duzo troche?

Nie, to inaczej wygląda. Dzisiaj klient nam opowiadał. Dzwoni ktoś i
mówi tak:

Państwo mają domenę xxx.waw.pl. Mogą Państwo kupić domenę
xxx.pl za 800 zł, ale jeśli państwo nie kupią, to kupi ją ktoś inny i
może się tam pojawić strona o podobnej tematyce. Właściwie niemal na
pewno się pojawi, ale państwo mogą się od tego uchronić. No i po co państwu
tyle kłopotów za oszczędność głupich 800 zł, prawda?

--
Samotnik